Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Erik Markow - 23 februari 2013 23:42

Godkväll vänner!

Hoppas att det är lika bra med mer, som det är med mig. Förutom att jag har lite ont i magen, av allt godis... Nu är det då S.W.A.T på tv, på tal om annat!

 

Jag älskar verkligen melon. Det är en sååå god frukt! Det är dock godast att äta på sommaren, det får bli sommar snart så det får bli melon. Det var länge sen! Det är ju i alla fall nyttigare än godis åtminstone :)

 

Nu ska jag och Conny glo vidare på tv, är ju trots allt barnvakt nu medan Majken har mens. Mamma vill inte ha valpar nu och inga valpar som är söta men ändå dumma på samma gång.

 

Ha en fortsatt fin kväll folket!

 

M.V.H Markow

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


ERIK MARKOW!
Eller ska man presentera sig med sin personlighet. ADD!
Nej, jag heter Erik Markow och är 24 år! Läs om mig och kommentera gärna! Ställ en fråga eller se bara glad ut. Alla är välkomna till min glada blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, mycket väl!
 Ja
 Nej, och vill aldrig lära känna dig heller
 Nej, men vill gärna veta mer om dig
 Nej

Vänners och familjs bloggar!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards