Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Erik Markow - 26 februari 2013 21:54

Godkväll vänner!

Jag har inte bloggat alls idag, upptäckte jag för en stund sen. 

Men nu jäklar så!

 

Idag har jag varit i Hbg och träffat en tjejpolare som heter Madde. Hon var här en stund innan hennes buss dök upp.

Sen gick hon och jag blev ensam kvar, då såg jag några avsnitt på serier på tv som jag missat i några dar. Jag såg 2 avsnitt av Hem till gården och 3 avsnitt av Holby city.

Sen har det mest blivit tv-tittande från och med då Farmen kom igång och samt lite skypande med Emma.

 

Jag har fullföljt mitt pulverintag i dag som jag ska. Drack Herbalife-pulvret i morse, till lunch och åt en middag som man ska. Dock blev det en färdigrätt till middag, men jag hade inte lagat annat.

Imorn till middag blir det spaghetti och köttbullar, jag får väl leka Lady och Lufsen med Conny.

Jag hoppas på att kunna komma någonvart med denna Herbalife-grej. Sunt liv, eller sunt förnuft lyder ju min rubrik. Sunt liv är väl att fullfölja denna pulverdryck, men om det är sunt förnuft undrar jag verkligen.

Jag försöker då gå långa rundor så gott som det går, i alla fall längre än annars. Idag gick jag en hyfsat lång runda med Conny. Det blev då en halvtimme i alla fall.

 

 


 

Nej, nu ska jag vara tråkigare än detta inlägget och avsluta detta elände och ta mig en promenad med Conny innan det blir dags för oss att sova.

Klart att inlägget inte är tråkigt, egentligen...det hoppas jag då inte att ni tycker eller tänker. Egentligen skiter jag fullständigt i vad folk tycker och tänker, men ni är mina vänner och trogna läsare så er får jag bry mig om lite extra mycket!

 

Har ni någon fråga? Ställ den längst bort till vänster, eller i en kommentar. Finns det något särskilt ni vill att jag ska skriva om? Nämn det i en kommentar, så ordnar jag det. Ni får be mig att skriva om precis VAD SOM HELST! Så snäll är jag :)

 

Ha en fortsatt trevlig kväll, sov sött och vakna blött!

 

M.V.H En sund Markow...?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


ERIK MARKOW!
Eller ska man presentera sig med sin personlighet. ADD!
Nej, jag heter Erik Markow och är 24 år! Läs om mig och kommentera gärna! Ställ en fråga eller se bara glad ut. Alla är välkomna till min glada blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, mycket väl!
 Ja
 Nej, och vill aldrig lära känna dig heller
 Nej, men vill gärna veta mer om dig
 Nej

Vänners och familjs bloggar!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards