Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Erik Markow - 28 februari 2013 14:38

Goddagens vänner!

Här sitter jag och ser...Vänner? Finns inget annat på tv verkar det som...

 

Precis druckit upp mitt goa kaffe, dock inte Zoegas. Något annat skit som jag fick av mamma. Något julkaffe. Men det duger :) Jag måste inhandla nytt kaffe snart, speciellt eftersom det snart är öppethus!

 

Direkt efter att jag skrivit klart detta inlägget ska jag ta mina vitamin-och fibrer tabletter innan det blir att dricka dagens lunch, som blev försenat idag också.

 

Ikväll blir det att umgås med sygruppen, som jag brukar vara med i där vi virkar och har oss annars. Men denna gången är det tänkt att fira AllaHjärtansDag, lite försent. Man ger varandra vars en present och har en present kvar till presentspelet. Vi hade lika dant runt jul.

Så ikväll blir det att äta gott och vara social. Sen får jag gå hem till Conny, han kan inte följa med eftersom där är en annan hund redan, en katt och ett barn som har astma.

 

 

 

Hoppas att ni andra har och kommer att ha en lika trevlig dag som mig :) Dock vet jag inte vad som händer imorn. Fick iofs precis ett sms från Emma som frågade om jag vill äta tacos imorn, på min födelsedag. Så vi får väl se vad som blir och återstår!

 

Ha en bra dag alla goa vänner därute!

 

M.V.H Markow

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


ERIK MARKOW!
Eller ska man presentera sig med sin personlighet. ADD!
Nej, jag heter Erik Markow och är 24 år! Läs om mig och kommentera gärna! Ställ en fråga eller se bara glad ut. Alla är välkomna till min glada blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, mycket väl!
 Ja
 Nej, och vill aldrig lära känna dig heller
 Nej, men vill gärna veta mer om dig
 Nej

Vänners och familjs bloggar!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards