Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Erik Markow - 24 februari 2013 15:19

Tjenare vänner!

 

Jahapp, då är det söndag idag då. En hääärlig vilodag.

Jag och Conny sitter och ligger i soffan och tittar på 112 - På liv och död på sjuan och spännande är det. Vi sitter på helspänn, eller mest Conny, eftersom jag redan har sett detta avsnittet förut.

 

Nu är kaffet snart uppdrucket och snart blir det att duscha och grejer innan det blir städning, kanske blir det tvärtom i ordningen men gjort ska det bli i alla fall :)

 

Jag är glad, bland annat för att i fredes bakade jag och mamma kanelbullar inför mitt öppethus som jag ska ha den 2 mars, eftersom jag fyller 24 år den 1 mars.

Det var väl mest jag som bakade, men mamma hjälpte till lite som en assistent....nej, inte personlig assistent, en bakassistent som skötte bakassistenten.

Men äntligen är dom klara i alla fall, vi höll på i 6-7 timmar något och fick ihop 130 bullar. Så nu blir det en del att äta på öppethus i alla fall. Jag ska nog köpa småkakor också, kaffe med så det blir kaffe till alla!

 

Ha det bra nu alla och ha en fortsatt härlig söndag!

 

P.S Conny hälsar till er! D.s

 

M.V.H Markow

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


ERIK MARKOW!
Eller ska man presentera sig med sin personlighet. ADD!
Nej, jag heter Erik Markow och är 24 år! Läs om mig och kommentera gärna! Ställ en fråga eller se bara glad ut. Alla är välkomna till min glada blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, mycket väl!
 Ja
 Nej, och vill aldrig lära känna dig heller
 Nej, men vill gärna veta mer om dig
 Nej

Vänners och familjs bloggar!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards