Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Erik Markow - 25 februari 2013 14:47

Okej, just när jag klickade på "Spara inlägget" här lite längre ner, så ringde Jonsson och frågade om jag vill ses. Så jag får göra det, så tack till henne! Nu får jag ju något att göra, trots allt :)

 

Jag ville bara meddela det! (Intresseklubben antecknar)

 

Hejdå!

Av Erik Markow - 25 februari 2013 14:39

Nu har jag inte lust med några trevlighetsfraser och lyckohälsningar.

Jag är så sablans hungrig och ändå har jag börjat med den där shaken idag. Men förmodligen så är det bättre att börja med den en morgon och sen fortsätta därefter.

 

För ett tag sen började jag äta gröt på morgonen men den där Herbalife-snubben som var här, sa att gröt inte alls är så nyttigt som det sägs eftersom skiten innehåller grejer som inte är jätte toppen, speciellt när man har Harbalife-shakerna att gå efter. Så jag blev lite besviken där faktiskt eftersom gröt är sååååå jäkla gott alltså!

 

Så nu ska jag dricka shake på morgonen, lunchen och äta en vanlig hederlig pasta-middag eller något liknande närmare kvällen.

Jag tror att man kommer längta väldigt mycket efter den där middagen på kvällen faktiskt...

 

Äsch...nu ska jag glo på Holby city på tv4play och blir jag trött mitt i allt det blir det väl att sova en stund för att slippa detta matsuget som jag känner nu. Jag skulle kunna äta upp Conny, men det hade nog inte varit populärt vare sig hos honom eller mor. Han är söt, men inte så söööt så han fungerar att äta upp.

 

Ha det gött alla därute!!

 

M.V.H En frustrerad Markow!

Av Erik Markow - 25 februari 2013 11:55

Godmiddag vänner!

 

Jag har haft besök som kom hit för cirkus 2 timmar sen, men han gick för typ 1 timme sen. Det var en snubbe från Herbalife som kom och visade lite grejer och jag bestämde mig sen innan att jag ville köpa lite grejer av honom. Så han kom hit med sitt stuff, som jag ska prova för första gången om cirkus en halvtimme, det ska bli spännande :) Sen gå ut med Conny innan nästa möte blir klockan 13.00 med några andra individer, också här hemma.

 

Det har ju varit så mycket snack om hästkött i maten osv. Men vad gör det?! Herregud. Mat som mat, tänk på barnen i afrika. Hade de fått veta att deras första och sista måltid innehöll lite häst så hade de skitit blanka fan i det. Varför ska vi bry oss så himla mycket?

Tänk istället om det skulle komma fram att det finns griskött i kebab? Det hade blivit ännu mer liv. Det kan jag också tycka är skitsamma. Men för de som har den religionen kan det bli himla taskigt... 

Det hade ju raserat hela muslimernas värld. Så vi får väl hoppas på det bästa?

Så kommer det låta som min rubrik gör, sorry om jag råkade skrämma någon enstaka därute. Men jag måste ju få allt att låta lite mer spännande :)

 

Nu ska jag glo vidare på Hem till gården på tv4 innan det blir en shake, gå ut med Conny och möte.

 

Ha en bra dag folket!!

 

M.V.H Markow

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


ERIK MARKOW!
Eller ska man presentera sig med sin personlighet. ADD!
Nej, jag heter Erik Markow och är 24 år! Läs om mig och kommentera gärna! Ställ en fråga eller se bara glad ut. Alla är välkomna till min glada blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Ja, mycket väl!
 Ja
 Nej, och vill aldrig lära känna dig heller
 Nej, men vill gärna veta mer om dig
 Nej

Vänners och familjs bloggar!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards